Helgen

Första hel lediga helg på länge ♡ startade den med jobbarfest på fredagen, som alltid har vi riktigt roligt =) Denna gång va vi i Ankis ateljé inne i stan och jag sov över i syrrans lägenhet. På lördagen for jag hem och till Beccas förtvivlan hade jag lämnat tillbaka Holly ♡ vi städade och inredde lillans rum under lördagen så nu fattas bara ett skrivbord och lite tavlor på väggarna, snacka om att hon och vi blev nöjda =) på kvällen blev de tacos till middag och film mys. Söndagen spenderades ute en stund på förmiddagen i de fina vädret och hockey final som tyvärr inte vanns av Sverige. Sedan las de en massa pussel och så åkte vi till Robertsfors så Per fick klippa sig =) nu borde jag sova ska jobba 08.00 till 15 imorgon sedan stallet =) På tisdag ska jag på en akut röntgen för min rygg som har börjat jäklas med mig.. få se vad de kommer fram till men troligtvis operation innan sommaren. Hoppas alla haft en toppen helg ♡♡









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0