Ojoj längesedan...

Har inte uppdaterat på denna sida på länge =)
Haft en underbar sommar med varma dagar och kvällar.. mys med kompisar och häng på stranden =)
Har börjat om att jobba och Becca har börjat förskoleklass och fritids som hon verkligen älskar!!
Alla vardagsrutiner är i gång och de är ganska skönt =)
Fyller år imorgon men har redan blivit uppvaktad av min sambo som lurade mig och hade fixat barnvakt i fredags och vi käkade kinamat och hade myskväll ♥
Fick nya fina hörlurar till min mobil av Becca och ett underbart armband av Monkan och 50 shades of grey halsband och blomma av familjen Strandberg =)
Har även fått fina blommor av min arbetskollega Brittan.
Imorgon kommer svärfars och min familj och fikar, ska bli så mysigt trots att man blir ett år äldre =)
Lägger in lite bilder från tiden som varit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0