Underbara bebisar!!

Har forfarande inte fått min app att funka så jag ska kunna skriva inlägg från telefonen.. fattar inte vad som är fel =( men annars är allt bara bra med oss, de har dykt upp 3 nya små liv i våran umgängeskrets ♥ Martina och Aron har fått en till tjej, Lilly ♥ Sara och Patrik har fått en till liten kille och Linnea och Jimmy har fått sin tredje lilla tjej ♥
Helt underbart med så många söta små liv man ska få fara och mysa med =)
Becca har börjat ridskola på allvar så nu är de ridning varje gång till hennes förtjusning =)
Vi har varit lediga idag och passat på att klä påskris och pynta lite =)
 
Fick sitt hår flätat då hon följde mig på jobbet i lördags, snacka om att hon va nöjd över flätan ♥ Becca fick va min chef en stund och sedan for hon och lekte med farfars =)
 
Lycklig på Doddes rygg =) Har beställt nya ridstövlar och ridbyxor till Becca, kommer bli super!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0