Äntligen helg!!

Har jobbat klart för veckan, har varit en lång vecka med långa pass men nu är de helg =)
Slutade 16 idag men for in till stan efter jag hämtat Becca och blev bjuden på middag hos Brittan och sedan klippte fina Jesper mig så nu är jag snygg i håret inför melodifestivalen vi ska på imorgon =)
De är ju också alla hjärtans dag idag och de passade vi på att förfira tillsammans igår kväll.
Hade också turen att jag å Becca fick en fin chokladros av Sheela idag!!!
Måste också hälsa ett stort GRATTIS till faster ÅSA som fyller 40år idag, GRATTIS!!!!
 
FÖRE:
 
EFTER:
 
                                       Nu blir de lite surfande och popcorn ätande innan sängen kallar!!
                                                                   ♥ Ha en toppenhelg allihopa♥

Kommentarer
Postat av: linnea

Men så fin i håret du blev, Verkligen! :-)

2013-02-15 @ 07:48:19
URL: http://firstbabyblog.blogg.se
Postat av: åsa

tussen tack att du och becca ringde till mig
ha en bra helg
FRÅN FASTER ÅSA

2013-02-15 @ 13:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0