JULAFTON 24/12-13

Igår va de dagen med stort D =)
Becca sovde ut ordentligt och direkt hon öppnade ögonen kollade hon under sängen och självklart hade tomten varit där och lämnat paket <3 sedan blev de en lång mysig frukost och ännu mera paket att öppna.
Vid 13 begav vi oss till mina svärföräldrar för att fira jul med dom, god mat och underbart sällskap och ännu mera paket, snacka om att vi hade en överlycklig dotter =)
I år körde vi även julklappsleken och jag måste bara säga att de va första gången vi gjorde det och de va riktigt riktigt roligt =) de blir en stående favorit på julafton framöver!!
Becca hann även ut och prova sina nya skidor och kickbike men nu måste de komma lite snö så hon får användning av de nya leksakerna... Själv fick jag också en massa fina julklappar, en underbar klocka av min sambo samt så har han byggt ett nytt matbord till vardagsrummet <3 sänglakan, ängel, almanacka i träklossar en underbart stor glaskupa man kan ha ljus i samt lite vinster i julklappsleken =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag blir de en slappar dag och imorgon blir de att fara och fira jul i Bygdsiljum med min sida =) sedan är vi bortbjudna till Challe och Jonas på fredag och till Nina och Micke på lördagen så de blir full rulle =) Hoppas ni alla haft en toppen julafton och får en underbar fortsättning på julen <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0