Lördag

Blev ledig ihelgen, så skönt =)
Bytte helg med en kollega pga att Per också jobbar helg.
Idag fick jag & Becca besök redan 09.30 av 2 söta grannbarn som stannade tills jag och lillan skulle fara på Novas kalas på moröbacke.
LillNova blir hela 5 år, kan inte fatta de och snart är de våran tur!!
Jag och Sarah passade på att fara och äta lunch på Waynes och strosa på solbacken medans flickorna kalasade =) supermysigt!!!
Nu ikväll blev de sen middag, sambon slutade inte förens 18.00, grillade hamburgare *mums*
Nu vilar min bättre hälft och lillhjärtat ska jag alldeles strax lägga isäng.
Hoppas alla mår toppen!!
 
Elliot, Selma och Becca imorse =)
 
 
 
Iza, Moa, Nova och Becca!!
 
Tycker de är så himla roligt att Moa, Nova och Becca leker och busar så bra tillsammans för jag, Linnea och Sarah har ju känt varandra sedan vi var lika små =)
♥De är som att titta i backspegeln då man ser på dem!!♥
 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fina kort :)

Tack för en trevlig eftermiddag, det gör vi snart om igen!

2012-09-09 @ 20:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0