Onsdagslek

Idag fick Becca vara hemma från dagis för vi var bjuden till familjen Larsson på födelsedags fika =) Becca tjatade från de att vi steg upp att få fara till Ida och leka, bar presenten hela vägen dit och var såå lycklig och glad när vi kom fram, ville inte fara därifrån när de va dax =) En riktig toppen dag!!









Var iväg till Umeå på återbesök i måndags och jag har tydligen en ordentlig muskel inflammation i höft och rumpa och min läkare ringde till min sjukgymnast och vi ska lägga upp träningen lite annars. De är därför jag haft sådan smärta i mitt ben, fick också utskrivet tradolan och alvedon. Är sjukskriven till den 31 mars. Ska på återbesök igen om tre månader.
Har ikväll dolat på med att göra kött till Per´s firande i helgen, han fyller ju hela 30 imorgon =) Känns skönt att han fyller hela 8 månader före mig då kan jag känna mig ung ett tag till =)
Hoppas alla har de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0