Spruta i benet...

Igår hade jag tur som fick lämna lillan hos Linnea, för jag hade tid på VC för att få en kortison spruta i mitt onda ben. Becca var ju supernöjd som fick leka med bästisen Nova =)





Måste faktisk säga att jag tycker de känns lite bättre i benet efter sprutan som både tog ont och var skön samtidigt, skum känsla =) får se hur de känns om några dagar, full effekt skulle tydligen kännas efter 3 dagar.

Linnea tipsade mig om att fara på biblioteket och låna böcker så idag som fredags nöje for jag och lillan till stan och de stora bibiloteket och lånade oss några nya böcker för godnatt sage stunden, snacka om att lillan tyckte de va lite häftigt =)





Har också hunnit förbi familjen Lundmark och tittat på deras nytillskott, en underbart söt liten hundvalp som ej fått något namn än men den charmade självklart både mitt och lillans hjärta ♥
Nu blir de soffan och lite godis och ett glas baccardi, i morgon e vi bjudna till familjen Lestander/Burman på middag och mys, ska bli riktigt trevligt!! Ha de bra! KRAM

Kommentarer
Postat av: B

V har också träffat samma kille :)



http://tinypic.com/r/fwkr5i/5

2012-02-26 @ 18:16:00
Postat av: Emma

Var ni kvar på fredagsleken? Fredagar 12.30 och 14.00 har dom en jättefin stund i ca 20 min med sånger, saga och teater. Kan verkligen rekommendera det!!

2012-02-27 @ 14:49:30
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart vi ska gå tillsammans! Och så kan man fika billigt på bibblan efteråt! Vi brukar vara där nästan varje fredag kl 12.30, haka på!!

2012-02-27 @ 21:16:09
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är i stan (tyvärr) hade ju varit trevligare med Kåge. Men då kan man passa på att göra lite stadsärenden också ;-)

2012-02-28 @ 07:55:45
Postat av: Emma

Ja vi ska dit med all säkerhet så länge vi är friska. Men det håller jag tummarna för :-) På lördag ska jag och maken ut och roa oss tillsammans! Hockey, middag och alkohol. Jiipiiii

2012-02-28 @ 17:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0