Dansar tisdag och ont i benet...

Torsdagskvällen efter sprutan kändes benet bra, likadant på fredagen och jag började hoppas på att de skulle bli bra men tji fick jag på lördagen var vi bortbjudna till moröbacke på hockey, middag och mello, kvällen var suveränt trevlig men jag var tvungen att gå upp och ned pga att benet värkte så himla mycket. Men vi hade ändå en jättetrevlig kväll med trötta småtjejor. Iza somnade framför mello och Becca somnade i mitt knä en stund senare och efter de gick Nova och la sig, så vi fick faktiskt mycke vuxen tid, trevligt  =)






En sovande Iza =) ♥

Söndagen for vi och hälsade på farmor & farfar som kommit hem från utlandet, Becca hade verkligen saknat dem, och fick fina presenter =) Hade ordentligt med värk även denna dag.
Igår hade Becca dagis och jag sjukgymnasten som kände på mitt ben och sa att de inte var någon muskelkramp. Sedan var vi bjudna till tällåsen på middag hos Gabban och pojkarna, riktigt mysig, vi har inte hunnit ses på ett tag men de får de bli bättring på =)



På kvällen när jag kommit hem och lagt Becca kände jag mig lite nere, har såå dåligt samvete för att jag inte orkar/kan vara den mamma jag var förrut för Becca, de har varit så himla fina dagar nu men jag har haft för ont för att kunna gå ut och leka med henne och de tar på mamma hjärtat =( och de känns förj*vligt att man ser betydligt sneare ut nu än före op, jag vet att de beror på musklerna men de känns jobbigt att höra av folk ibland. Idag när jag vaknade ville jag bara gråta, så ont hade jag i mitt jäkla ben, så jag ringde Umeå lassarett och min läkare ska ringa mig på fredag, känns bra.
I afton har kroppen kännts bättre och jag och Becca for på dansen efter dagis och hon e så peppad varje tisdag, min lilla sötnöt =) Men tyvärr slutade dansen med en ordentlig krock med en annan tjej och ett ordentligt ont öga med risk för blåöga =( lilltjejen va ordentligt ledsen men de blev bättre när hon fick leka av sig med Tim en stund =)
Nog klagat för mig i detta inlägg jag får rycka upp mig och se framåt, de ska väl endå bli bättre snart?! Ha de toppen allihopa!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0