Umeå besök

Idag for jag och Per till Umeå och träffade min nya läkare, han verkar vara bra de lilla vi hann ses =) Nu e de bara 5 dagar kvar innan jag ligger på op bordet... usch börjar bli riktigt nervös =( men tur att man har så fin familj, vänner och bekanta som jag vet finns där för oss =) Var förbi på Kåge VC igår med ett urinprov på Becca var lite lur på att hon hade en UVI pga att hon har feber till och från och har kissat ned sig på natten och precis som jag trott var de det och hon fick penicillin utskrivit som hon ska äta i 7 dagar, stackars liten =( men hon e superduktig och tar de utan större diskutioner =) Annnars e de inge nytt for hem efter Umeå trippen och Per for till jobbet och jag å Becca har städade huset, nu sitter hon och myser i soffan med popcorn skålen och jag sitter med datorn =)


Min rygg före op, fin va?! =)


Min söta tjej med nya klänningen hon köpte igår när vi var på stan med Frida =) samt nya vinterskorna.




Min söta städ tant =)





Ha en bra fredagskväll!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0