Nu börjar de hända något...

Har idag fått min andra kallelse. Ska först den 19/9 fara och göra en ny datortomografi av min vackra rygg sedan den 30/9 fara till Umeå och träffa min nya läkare Michel Guez, och då ska de bli bestämt när jag får fixa till detta, är väldigt less på att ha så pass ont som jag börjat få. Nu är de så pass att jag knappt orkar lyfta Becca upp i cykelstolen =( Men de ska Michel få fixa och själv ska jag mentalt ställa in mig på att må like hell.
Annars har de varit en trevlig dag, haft Helena och pojkarna här och de har fått leka av sig =) Sedan har vi städat lite och myst medans vi väntar på att gubben i huset ska komma hem, bara tre timmar kvar =)


Lilla Max





Som sagt ursäkta kvaliten på bilderna =) Ha de bra!! KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0