Umeå lassarett

Är installerad på mitt rum på avdelning E52 rum 18 och fått träffa en massa olika människor idag och fått så mycket information att mitt huvud är på bristningsgränsen.. likaså är mina känslor, Becca ringde nyss och då brast de å jag sitter här nu i min sjukhus säng och tårarna rullar =( samma sak var de då min sambo for efter 16.00 idag... vet ju inte hur man kommer må nästa gång man ses... Usch vilket deprimmerande inlägg.. Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig inför operationen imorgon.. kommer att rulla ner vid åtta på morgonen och släcka ögonen strax efter de.. bara hoppas att allt ska gå vägen.. Är nervös =) Sköt om er allihopa!! Stor KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Skickar massa kramar till dig o lycka till!!! <3

2011-10-04 @ 20:35:11
Postat av: Sarah från i sommar

Så du fick tid så snabbt ändå, både skönt och nervöst förstår jag! Håller tummar och tår att allt gick bra och att du får må någorlunda nu efteråt!! Kramar!

2011-10-07 @ 18:44:40
URL: http://enbitavlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0