Hundvakt!

Fick äran att vara hundvakt, över natten, åt syrran´s lilla vovve Holly, gissa om Becca blev glad när vi kom och hämtade på dagis =)







Imorgon är de Per´s sista dag på sitt gamla jobb så jag slängde ihop en smörgåstårta som han får bjuda på till lunch, hoppas den blir uppskattad =)



Glömde köpa räkor till den men de gör nog inget för de e ju inte goda endå =) fick visst order om att baka morotskaka också så den ligger nu och väntar på att bli uppskuren =) nu ska jag snöra isäng lilltjejen om hon kan slita sig från Holly!! Ha en bra kväll!! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lappkullan

Ohhhh sicken tårta!!!



Ja och tack så mycket för ditt förslag, jag vet inte än vilken det blir än..



Jag har till måndag på att bestämma mig :)

2011-03-26 @ 04:47:55
URL: http://minvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0