Onsdag & Torsdag

I onsdag´s blev de kågebadet för hela slanten. Becca stortrivdes =) De kommer garanterat att bli fler besök dit =)













Efter 4 timmar på badet blev vi bjudna på middag hos Monkan & Fredde. Riktigt trevlig dag och kväll!!


Idag så begav vi oss till stan redan tidigt i morse och följde Frida till frisören där hon klippte sig riktigt kort, blev superfint!! Sedan blev de lunch på stan och efter det styrde vi kosan mot Burträsk och marknaden. Becca blev supernöjd, hon hittade ett Hello Kitty halsband och fick en snygg fläta i håret + en STOR klubba =) Själv fyndade jag sockar. De ultimata marknads köpet enligt mig =)





Efter marknaden blev de ett besök på mamma´s jobb och jag tror Becca tyckte de va kul att hjälpa mormor med hennes sysslor =)



Sedan blev de middag i Bygsiljum och badmys på storsand. Snacka om att lilltjejen somnade snabbt på bilresan hem =)
Jag är sååå stolt över Becca som sovit utan blöja 2 nätter i rad utan någon olycka, nu kanske man inte behöver köpa några mera blöjor?! =)








Kära moster Frida & Becca =)

Ha de bra!! KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0