2 advent

2 advent idag och 20 dagar kvar till julafton =) Har haft hjälp hemma hela helgen pga att sambon jobbar, mina föräldrar var här på lördagen och de hämtade syster yster som sovde över och varit med mig idag, trevligt!! =) Mamma hjälpte till och klippte till Becca så nu är allt de risiga borta, och min kära far dammsög och städade toan, va tur jag har =) På kvällen efter Becca och sambon lagt sig blev de Twillight maraton för jag och syrran, vi har ju bokat biljetter till fjärde filmen på onsdag =) Idag har vi haft främmande av Monkan och Ellie och sedan har vi bara myst på, nu snart ska vi se en Barbie film innan lillhjärtat ska sova.

Annars är de väl ganska bra med mig, har haft mer ont och de gör ju att humöret inte alltid e på topp, men jag längtar till den dagen jag kan se tillbaka på denna tid och tänka att, ja de här klarade jag också av, för den dagen kommer så småningom.
Har snart gjort klart alla julklapps inköp och de känns skönt, då kan man ju bara njuta =) Hoppas bara snön dyker upp snart!!
Här kommer lite bilder från helgen:



















Nu blir de fruktstund, ska försöka bli nyttig, kommer typ hålla till på onsdag =)
KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0