Mysdagar!

Har haft riktiga mysdagar. I torsdags kom Monkan, Tim, Oliver och Ellie och uppvaktade mig och i fredags följde syrran med mig hem efter jobbet och vi käkade mysig fredagsmiddag och efter lillan lagt sig blev de en massa snarr och film =)


Ellie =)






Mitt fina & och skål jag fick av Monkan.




Min fina lykta jag köpte för presentkortet jag fick av svärfars, nu har jag bytt ut till vita blockljus =)


Köpte även två av dessa hjärtan för samma presentkort.

Idag har mina föräldrar och bror varit här och uppvaktat mig och ätit middag här, provade på att göra porterstek av älgkött och de blev supergott, jag tror de var uppskattat =) Färgade håret på mamma och Becca fick sig också en slinga =) Tack för idag/kvälll mormor, morfar, Peder & Frida!!
De enda negativa är att de ska alltid hända en massa onödiga saker när sambon är borta, nu började de spruta en massa vatten ur blandaren i duschen som tur va hade jag ju mina föräldrar här men vi var ju tvungen att ringa ut en rörmokare akut. Så nu är jag utan dusch tills på måndag då han skulle komma och fixa det. Men de ska ju gå de också men tyvärr är de ju inte billigt...
Men annars har de varit riktiga toppendagar och nu är de bara en vecka kvar tills sambon e hemma =)
Ha en toppenkväll allihopa!! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Peder

Maten var jättegod, tack så mycket. :)

2011-08-27 @ 22:27:54
Postat av: Mamma

Tack Stina å Rebecka för en jättemysig å trevlig dag/kväll.

2011-08-28 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0