April väder..

när man tittar ut genom fönstret idag kan man inte tro att de va strålande sol och värme igår =) Jag och Becca höll oss hemifrån igår så att pappan i huset skulle få sova när han jobbat natt, så först for vi en sväng till Kåge och hälsade på Monkan och Tim, efter det blev de lunch på moröbacke hemma hos Linnea och flickorna =) Helt underbart var de att kunna sitta ute och känna hur solen värmde medans
man hörde takdroppet. Jag tror jag var hemma efter halv fem och då var de middags dags sedan kom Brittan & Sheela och hälsade på, en helt underbar dag/kväll med andra ord jag kan lova att lillan slocknade direkt hon la huvudet på kudden =) Men idag kan man ej tro att de va sol och takdropp igår men de e väl tjusningen med aprilväder, ha en underbar dag!! KRAM!!















Kommentarer
Postat av: Lappkullan

Tack så mycket, ja jag kämpar verkligen stenhårt. Är massa svett, jobb och timmar på löpbandet.

Men det ger sakta med säkert resultat :D

2011-04-06 @ 20:33:51
URL: http://minvarld.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Vi har mötts förut genom bloggarna va? Längesen nu..!



Laktosfria dieten på Seth innebär ingen större skillnad, mer än att mejeriprodukterna byts ut för han. Han har redan sina "egna" maträtter/matsedlar som inte följer våra så det är inga problem! Fast ändå, laktosfritt i matlagning smakar ju som inget annars ändå...(vi kör med det på jobbet). Men jag hoppas att det här ska vara en snabbt övergående fas, så man slipper va ororlig att han ska vakna på nätterna o kräkas mer!



Vilken mysig dag ni hade igår då! Flängande och främmande! Det gillar jag med! Hoppas på mera soliga dagar!

2011-04-06 @ 21:33:23
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0