Helgen...

Var ledig i torsdags pga av att jag jobbat hela helgen =) Fick sällskap av Linnea och flickorna på torsdag och vi besökte lekparkerna i Ersmark, flickorna hade riktigt roligt. =)




Becca & Nova ♥


Iza ♥


Frukt & saft pause =)







På kvällen for jag och Linnea på Me and I party i Medle, men tyvärr föll inget mig i smaken så de blev ett billigt party =)
Fredagen blev de jobb för hela slanten samma visa på lördagen men efter maten så gick jag och dottern i huset ut på gården och plockade äpplen och myste =) Bakade en äppel sockerkaka men den gick sönder när jag skulle ta ut den ur formen men lika god för de =)


Höstfärger..







Idag har jag jobbat kväll och håller just nu på med att packa lite grejor inför imorgon ska vara på röntgen 7.30 och jag får ej vara sminkad eller ha något med metall på mig, så jag måste packa lite smink och andra kläder jobbar ju faktiskt sen =)
Jag ska göra en mr röntgen samt en datortomografi röntgen, hoppas bilderna visar positiva svar!



Ha en bra söndags kväll!! KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0