Ladies night..

är det här i Skellefteå ikväll, hoppas ni alla brudar har de riktigt trevligt =)
Idag har jag varit ledig så jag å lillan passade på att fara på stan bara vi två, riktigt mysigt bara strosa och sedan fika, tyvärr hittade jag inget till mig själv men en spindelmannen dräkt med muskler till Becca, sååå hon har längtat enda sedan hon såg den i reklambladet, trodde hon skulle vilja vara prinsessa eller nå men icket  =) Är lite osäker när de är Halloween vissa säger i helgen men jag och många andra tycker att de borde vara nästa helg?! men för säkerhets skull inhandlade jag massa smågodis och jag och Becca gjorde klart herr pumpa som står ute och lyser upp bron =)













Hoppas alla får en trevlig fredag själv blir de lugnt, jobbar i morgon =) Måste bara visa denna fina bild på bästisarna Nova och Rebecka, de är sååå mamma lika =) KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0