Målning...

här hemma pågår de målning för fulla muggar :-) Per har varit superduktig, nu är de inte mycket kvar av själva husfärgen, men sedan ska ju allt de vita målas, tur vi får hjälp till helgen som kommer :-) Jag är supernöjd med färgvalet, de blir ett helt nytt hus.
Här kommer ett smakprov på friggeboden, Per byggde en bro till entre´n blev superfint :-)



Rebecka har fått dagisplats till hösten, inskolningen börjar den tionde augusti, usch våran lilltjej börjar bli stor :-) Idag när vi var och firade Oliver på hans åtta års dag hittade jag henne påväg uppför trappan :-) nu blir de att hålla stenkoll, tjejen är ju snabb :-)
I fredags var jag och hälsade på Linnea, Jimmy och småtjejorna medans Per målade. Riktigt trevligt att träffas och lilla Iza har blivit så stor, tiden går alldeles för snabbt.

 Flickorna leker :-)



 Söta Iza

 Försökte få alla med på bild, någon smet :-)



Helgen har jag jobbat, men imorgon är jag ledig och hoppas på fint väder så jag och Rebban kan ta oss en cykel tur, har äntligen köpt mig en cykel stol.
Hoppas alla haft en bra helg!! Sköt om er.
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0