Helgen...

Helgen har varit helt underbar... började med en 4 dagars ledighet från jobbet :-) Torsdagen var jag och hälsade på Sara och Helena. Där blev de golunch och kladdkaka :-)







 Dragkamp om leksakerna :-)

Fredagen blev de utevistelse hela dagen, sedan på kvällen bar de i väg till Johanna i Parken för att äta gomiddag med jobbargänget. Maten var supergod och sällskapet jättetrevligt :-) Tyvärr så blev de old williams efter några drinkar hemma hos Johnny, och de var nog inte mitt typ av ställe :-) men de va supertrevligt ändå :-)
Sedan har helgen mest bestått av att tvätta klart huset, ÄNTLIGEN är de helt klart, sista varvet var vi tvungen att tvätta de med handukar :-( men nu är nog all kritning borta, som tur va hade lillan sin kära farmor och farfar här så mamma och pappa kunde jobba i lugn och ro. Vi hann jättemycket igår. :-) Idag har vi också varit ute hela morgonen och jag ska ut igen efter jag suttit klart här :-) Per har hunnit måla alla dörrar och cyklehuset, nu håller han på med friggeboden :-) De blir SÅÅÅÅ fint :-) Var tvungen att ta kort på en jättestor och äcklig spindel som Per såg när han va ute i morse, huvva!!



Nää här kan man ju inte sitta så länge till, måste bara länga in lite bilder på Rebban´s gungpremiär :-)

  

Ha de bra!!!
Grattis förresten till husköpet Linnea & Jimmy :-) va roligt för eran skull!!!!
KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0