Snö, snö och ett litet flickebarn :-)

♥Måste börja detta inlägg med att säga GRATTIS till Linnea och Jimmy. De har fått sin andra dotter idag :-) Hon vägde 3420 gram och va 51 centimeter lång!! Allting hade gått jättebra, längtar tills jag får se den nya ängeln :-)♥



Herregud va det har snöat, när jag skulle köra hem från jobbet igår, var jag nära på att köra fast, sedan öste snön bara ned. Per for iväg och jobbade när jag kom hem, så de fanns ingen tid att skotta före. Väntade uppe tills han kom hem och hjälpte honom att skotta, men de var nog han som gjorde grovjobbet :-)

 Vägen utanför vår infart











Idag fick Per skjutsa mig till jobbet, kändes lite osäkert om de inte va skottat. Brittan, min arbetskollega, körde fast och fick lämmna bilen och åka med en annan kollega. Efter jobbet for vi förbi hemma hos Monika och tog en kopp kaffe och surrade en liten stund. Fick två hela kassar med skor, leksaker och kläder av henne. TACK Monkan :-)






Visst blev hon fin :-)


 
Ha en underbar helg allihopa, jag ska jobba och förhoppningsvis mysa med nybebis :-)

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul och mysigt med en bebis :-) jag är dock inte så sugen själv, men det är ju alltid kul om någon annan har en som man får låna :-)) Börjar ni vara sugna på en 2:a?



Lycka till på jobbet och ha en trevlig helg!

2009-02-07 @ 12:04:21
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0