Onsdag

Idag har jag jobbat 8-13, de är riktigt roligt att komma på jobbet, men usch vad man saknar lillhjärtat. :-) Men de är bra att hon få rå om pappa alldeles själv :-)
Igår eftermiddag tog jag mig en tur till Linnea, Jimmy och Nova. Där blev jag kvar till kvällskvisten, mycket surr och god mat :-) Jag tror att deras familj kommer att utökas torsdagnatt eller fredag morgon :-) Linnea är beräknad till den 8/2. Ska bli spännande och se om jag har rätt :-)

 
Provar den nya vagnen :-)


 
Visst e dom söta?? :-)






Ikväll har jag och Rebecka bara mysit med varandra, lekt på golvet och kramats :-) Nu ska jag vara duktig och plocka undan, sedan blir de en tidig kväll, jobbar i morgon med :-)
Här kommer en bild på Rebecka i sin nya pyjamas:



Sov Gott!!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är det rätt kul att få komma tillbaka och "göra lite nytta"? Men jag kommer också ihåg hur tufft det var i början att vara utan lilltrollet. Det blir lättare och lättare men det kommer nog aldrig att kännas bra i mammahjärtat!



Jag jobbar 80% nu, jag jobbar heldagar 4 dgr/vecka och så har jag en ledigdag i veckan. Det är rätt skönt så får man vara hemma och mysa lite :-) Hur mycket har du tänkt jobba sen då Rebban börjar på dagis?



Hoppas hon börjar sova bättre! Kram

2009-02-05 @ 20:34:08
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0