Fina dagar..

oj vilka fina dagar vi haft, har passat på att vara ute och gå med lillan på förmiddagarna, jättemysigt, man behöver verkligen lite solstrålar :-) ett plus är också att hon faktiskt sovit ett stund ute i vagnen efter promenaderna!!

 Dagens outfit :-)



 Tittar på utsikten...





  Blev lite missnöjd :-)

Idag har vi varit och inhandlat lillan´s 1år´s presenter, gud så roligt :-) men jag fattar inte att min "baby" fyller 1 :-) har dessutom frossat i prinsess dekorationer till 1 års partyt :-) annars flyter dagarna på, känns lite jobbigt att de är min sista lediga vecka, börjar jobba på måndag. Men de känns helt ok, då får lillan och pappa mysa på istället :-)
I morgon kommer Sara och Helena hit med sina små, ska bli roligt att surra bort några timmar. Min lilla älskling har blivit sååå duktig, nu går hon mellan möblerna och med sin kära gåvagn :-) Måste inhandla några bra skor, nån som har tips på några bra?? Hoppas alla har de underbart!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder. Hur cool är inte Rebban med solbrillor och allt?! Jamen det vore ju helt fantastiskt kul om ni kommer hit på onsdag. Jag är ledig på onsdag, så det är bara att dyka upp! Kram

2009-03-01 @ 20:42:58
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket för kramarna...!!! De kan behövas :) Hoppas att allt är bra med er!!! Kram från oss

2009-03-03 @ 14:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0