sommar,sommar, sommar... :-)

Oj så underbara dagar de varit, vi har riktigt njutit :-) Rebecka har fått bada, leka och mysa med kompisar... känns bara lite hemskt att jag bara har en vecka kvar innan verkligheten tar vid igen.. men men de går ju de med :-)

 Grillkväll hemma hos Linnea & Jimmy.





Sommar lek:





 Monkan & Rebban :-)

Veckan som varit började med baddag på Skatan:



 Elias



 Kärleksparet Tim & Rebecka :-)

Kvällen avslutade vi i Kåge, hemma hos Emma, Daniel och lilla Knut, blev bjudna på god middag och drack oss lite
vin :-) Tack så mycket för en jättetrevlig kväll.

 Coola Knut!!!

Tisdagen blev de Lanternan med tjejerna, vi hade en riktigt trevlig kväll.

 Vi alla fyra :-)

 Systrarna

 Kanske inte helt nyktra :-)

Onsdagen var en lugn dag efter en hård kväll :-)
Torsdagen for jag hem till Bygdsiljum och hälsade på samt plockade upp syrran som ville hem till staden :-)
Jag och Frida for förbi Tina och Tommy innan vi begav oss hemmåt och jag fick titta på deras bedårande lilla dotter Alice, gud så sugen man blir :-) Tyvärr blev de ej nå kort :-(
Fredagen for vi till Byske havsbad och myste hela förmiddagen och kvällen spenderade jag med Gabban, surrade och käkade godis :-)

 Julia och Rebban

 Gustav

 Harry

 Åsa & Martina

Idag har Rebban fått bada på gården och mina föräldrar har varit förbi samt min farbror och hans fru. Riktigt trevligt. Blir nog Byske i morgon också :-) måste ju passa på de här sista dagarna :-) Till veckan ska Rebban också börja sin inskolning på dagis, känns riktigt nervöst men de kommer nog att gå fin fint :-) Ta hand om er i värmen!!
KRAM!!






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själva för i måndags! Gud är det redan en vecka sen?



Vilka härliga sommarbilder! Hoppas allting går bra för Rebecka på dagis



Kram

2009-08-10 @ 20:58:10
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linda

Ser ut som att ni har haft en riktigt härlig sommar!! :) Min trötthet beror inte på en knodd, bäst att dementera direkt :D Men trött är ja iaf, men de går väl över antar jag!!! Ha en jätte bra helg få vi höras massa kramar från oss

2009-08-13 @ 11:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0