Fotobok

Var ute och surfade runt på lite bloggar och kom över en blogg där en tjej skrivit om just fotoböcker från FUJI direkt. Där kan man forma en bok eller flera som kan handla om vad som helst, om ens barns utveckling, sin semester, göra julklappar m.m. Man kan välja om man vill ha hårt eller mjukt omslag hur många bilder man vill ha och hur många sidor den ska innehålla.



Det verkar vara väldig smidigt och enkelt att göra, till och med för en som jag som inte är toppen haj på datorer :-)
De är bara att ladda hem ett program och följa anvisningarna, smidigt :-)



Detta skulle vara en klockren grej för mig som inte är så duktig på att klippa och klistra, min fotobok skulle handla om Rebeckas födelse och utveckling, de skulle bli ett väldigt fint album att ta fram och titta i med Rebecka och nära och kära. Perfekta julklappar till far och mor föräldrar. :-)

Läste också på denna tjej´s blogg att FUJI direkt nu erbjuder en gratis fotobok till oss bloggare som skriver om denna produkt med minst 100 ord! Självklart tog jag tillfället i akt att göra det. :-) kolla in deras sida ni med om ni blir sugna på en gratis fotobok!!!  
www.fujidirekt.se/blogga/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0