trevlig dag och afton..

idag har det bakats för fulla muggar, Monica kom vid 14.00 och hade med sig sina två hjälpredor, Oliver & Tim :-)
Vi bakade ca 200 bullar och långpannekakor, riktigt smarrigt.



 Här har ni några bilder på godsakerna :-)

Åssa blev det paketöppning, jag och Monkan brukar alltid byta presenter när vi fyller år, jag blev överlycklig för det jag fick av henne. Hon känner mig så väl och vet exakt vilken smak jag har, TACK så mycket gumman!!!
Här kommer en bild:

 Visst var de fint?!

Lillgumman skötte sig exemplariskt, hon hade ju två kompisar så då var hon nöjd :-) Lillan fick äta banangröt ikväll också, hon tycker de e jättegott. Sedan somnade hon klockan 20.00. Hon var nog trött och slut efter hennes bakardag :-)
De är jag med, ska nog försöka pallra mig i säng också. Ha en bra kväll. Här kommer bilder när lillan äter gröt, KRAM!!








Kommentarer
Postat av: Emma

oj vad gott det såg ut! :-) Ni gör det bra som bakar i ett nästan kalt kök måste jag säga! Fin present du fick också!

2008-08-22 @ 11:17:28
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Mormor

va duktiga ni är :) Rebecka min lilla ögonsten

du är så himla gullig å det verkar vara gott det

du mumsar på :):)puss å kram sötnos

2008-08-22 @ 16:54:34
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0