Min födelsedag..

Ännu ett år äldre, men jag är ju inte såå gammal, bara 26 :-) Förra året denna dag väntade jag min lilla älskling då var jag i ca vecka 13 och nu är hon snart 6 månader. Gud vad tiden springer iväg. Hon har fått sitta i gåstolen lite då och då och när jag tog av henne sockarna fick hon sig bakåt :-) Hon är bara sååå söt när hon sitter där:





Jag har haft en underbar dag, mina föräldrar och min bror, samt Per´s föräldrar och syskon har varit här. Vi har fikat gott och haft det trevligt. Jag har fått massor av fina saker också.
Av mina svärföräldrar fick jag jättefina badlakan och handukar, samt sänglinnen. Plus en jättefin bukett.

 Här är en bild på badlakanen och handukarna, sängkläderna är i tvätten :-)

Av mina föräldrar fick jag en otroligt söt trädgårdstomte:



och av min bror fick jag jättefina ljushållare:



Lite mera bilder:

    







Rebecka var glad hela dagen, hon fick ju all uppmärksamhet och de tycker hon om :-) så hon slog igen sina underbara ögon klockan 19.45. Hon var nog trött och slut efter dagens alla intryck.
Jag är sååå nöjd med dagen och allt jag fått. TACK SÅ MYCKET ALLIHOPA!!
Ps: Jag ska få fara på stan och göra mig fin i håret som present av sambon  :-) tack älskling!!
Mamma kom också med gardiner till köket, som hon beställt åt mig. De blev superfint!!


Nu säger jag godnatt och sov gott allesammans!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott, vilken mysig födelsedag!

2008-08-25 @ 10:38:58
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0