Lördagen

Oj vilken trevlig Lördag jag har haft. Min mamma & pappa kom hit vid 11, sedan tog de han om lillgumman medans jag fick springa på stan och leta kläder. Ska gå ut på statt den 30/8 och har inga kläder, men som vanligt hittade jag ingenting åt mig men 2 bodys och ett par byxor till Rebban :-)



Mamma och pappa stannade på middag, tacogratäng (de blev smaskens). Det var riktigt riktigt mysigt att få rå om mina föräldrar en hel dag. Sambon är på fiskeresa så jag skulle ha varit helt ensam annars. Rebecka skötte sig helt exemplariskt när jag var på stan. Hon tyckte nog att de var mysigt att vara med momor och morfar. Mina föräldrar for hem vi 19 tiden, då la jag lillan naken på golvet så hon fick mysa en stund, gick ut på altan tvär och åter, när jag kom in hade lillgumman vänt sig på mage *tjohoo* hon e såå duktig. Sedan fick jag sitta med henne och vända tillbaka henne efter varje gång hon for runt. Hon verkar tycka de är hur kul som helst :-)

En liten bild på henne just när hon vänt sig:



Gumman har även lyckats sitta själv en liten stund tidigare i veckan, titta så söt hon är:



Nä nu ska jag fika lite och ta hand om dottern. Sedan blir de nog städning av husvagnen på schemat. Ser lite smutsig ut efter grabbarnas tripp :-)
Sköt om er!!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0