Sol och helg..

Haft ännu en bra helg!!
Fredagen spenderades hos Brittan med några arbetskompisar, god mat och vin =)
Lördagen va de en utedag och Becca for på kalas hos Elias. Medans hon va där skulle jag fixa salladen till middagen vi skulle ha och lyckades skära av en köttbit från tummen, jäklar va ont de gjorde och va de blödde... tur att min räddare i nöden kom hem just i rätt tidpunkt =)
Per fick fixa resten av salladen och jag upptäckte hur handikappad man är utan tummen.. så den har varit omplåstrad resten av helgen =)
Till middag hade vi bjudit över grannarna och de blev ännu mera god mat och dryck!!
Idag har jag å Becca varit och inhandlat blommer till rabatten och gjort den klar och så kom min bror och stannade på middag, de blev grillade hamburgare och parisare *mums*
Fick även en helt underbar blomuppsättning av min sambo och dotter, blev riktigt chockad då jag inte är van att få blommor =)
Hälsar till er alla mammor därute GRATTIS på morsdag!!!
Med andra ord så har vi haft en toppen helg!!
Här kommer lite bilder:
 
 
 
Alla tre somnade i deras egen gjorda koja =)
 
 
 
Min fina present!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0