Ledig helg!!

Helgen har varit toppen iaf vädret inte va de bästa varken fredag eller lördag!!
Fredagen blev de shopping för hela familjen och grillade hamburgare till middag sedan blev vi spontanbjudna till grannarna på vin och surr, de tackar man ju inte nej till =)
Lördagen bjöd vi hit svärföräldrarna och Ola å Åsa på grillat kött och potatisgratäng *mums* och efter de åkt hem blev de lördagsmys med film på projektorn och godis för hela lilla familjen =)
Idag har vi varit ute och dolat på gården hela dagen, de har ju varit toppen väder idag!!
Helt underbart..
Per har påbörjat sin rabatt han vill ha nedanför altanen och jag måste väl inse att de nog kommer bli riktigt fint då de är klart iaf jag va emot de från början =)
Efter middagen for vi till Tällåsen och hälsade på Gabban och pojkarna, de va alldeles för längesedan och de va såå mysigt att surra bort några timmar!!
Nu är lillan lagd och tvätten i maskinen och jag ska nog göra mig en glass skål =)
Hoppas alla haft en toppenhelg!!
Här kommer lite bilder från helgen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0