Söndag

Idag har de varit en utedag samt plocka undan dag =) Per har bytt till sommardäck på bilen och jag å Rebban tvättade upp vinterdäcken och städade bilen invändigt.. Medans lillan sov började Per riva altanen inför sommarprojektet och jag bar upp vintergrejor på vindan.. skönt när sånt e gjort.. =)
Här kommer bilder från idag och bilder på nya tvättstugan, jag e såå nöjd.. tur man har en händig sambo =)








Tvättstuga före










tvättstugan efter =)



Nä nu ska jag poppa lite popcorn och mysa i soffan och ladda inför en ny arbetsvecka =) Ha de bra!!
KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj va fint de blev :) ni måste vara tok nöjda :)

2010-04-19 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0