Halloween

Här hemma är allt som vanligt =)
I fredags firade vi halloween i förtid och snacka om att barnen va glada!! De fick gå på spökjakt som blev riktigt lyckad =)
Gjorde små pizzabitar av tortilla bröd till förrätt, älgkött och potatis med chevre till varmrätt och små spökbakelser till efterrätt, allt blev riktigt gott ♥ trevligt sällskap som stannade till 02.30 och barn som va snälla alla tre och somnade snällt framför en film i storsängen =)
I lördags så tog vi de bara lugnt och åt skräpmat och på kvällen såg vi hotell transylvanien med Becca och åt lördagsmys ♥ idag vaknade jag och Becca 08.30 men sen kom jag på att klockan skulle ställas om så då va den ju bara 07.30 =) vi har mest plockat och städat idag.. Per och Becca har varit ute och plockat in pellets och jag har försökt städa upp lite i garaget sedan blev de tacos till middag och när jag lagt lilltjejen blir de soffan för fulla muggar =)
Hoppas alla haft en toppen helg för de har vi!!!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0