Mello

I fredags blev vi bjudna på middag hos familjen Strandberg innan vi skulle fara på genrepet inför mellon.
De va riktigt roligt att fara och se och barnen tyckte de va riktigt skoj men mot slutet började de vara lite trötta =)
Efter mellon blev de några vinglas med grannarna och surr.
 
Lördagen blev ganska lugn fick finbesök av familjen Lestander på eftermiddagen och de va riktigt trevligt, längesedan vi sågs ♥
När de åkte hem gjorde vi middag och jag kände mig lite hängig, kollade tempen och jag låg strax över 39 grader... så min sambo fick stå ut med en tjej som halvsov bort hela lördagskvällen/natten.
 
Idag har jag varit feberfri och mått toppen, fattar inte vad som hände =)
Fick besök av Micke och barnen och sedan kom Danne och Theres också.
Barnen fick leka av sig ordentligt och vi vuxna fick prata av oss =)
 
Till middag passade vi på att grilla och de smakade gudomligt!!! =)
Nu blir de att slappa och ladda för jobbar dag imorgon...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0