Mysiga dagar..

Igår efter middagen for jag och Linnea med flickorna till Furögrund i Byske och hälsade på Sarah med familj. Riktigt riktigt trevligt att ses och surra en stund. De måste vi göra om snart och då kanske man skulle ses tidigare så inte flickorna är så trötta efter dagis =)
 
 
 
Söta Livia med färg från pennor i ansiktet =)
 
 
 
Becca har också hunnit med att ta dagiskort i måndags så nu väntar jag med spänning på korten =)
Idag har jag varit ledig och då passade jag och Becca på att städa huset och gå ut i skogen och hämta granris för att dekorera hemma. En riktigt mysig eftermiddag och kväll har vi också haft =) Nu ska Becca få kvällsfika och sedan är de sängen för henne.
 
 
 
 
Älskar verkligen min nya kamera blir så fina närbilder!!
 
 
 
 
 
 
 
KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ser ut som att vi uppfostrar den minsta med aga här hemma :)

Mysiga höstbilder

2012-10-17 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0