En tanke..

Fick några efterlängtade bilder ikväll av Lisa och började tänka på hur underbart de är med vänskap, äkta vänskap!!
De finns inget bättre än vetskapen om att dem du har runtomkring dig finns där för dig i vått och torrt.
♥Man är verkligen priviligerad av att ha sådana vänner som jag har runt omkring mig. ♥
 
En av dessa är min barndomsvän Linnea. Vi har kännt varandra så länge jag kan minnas och kommer alltid att finnas där för varandra oavsett om vi inte hörs varje vecka. Fick desutom äran att vara hennes tärna på hennes stora dag och de va de korten som Lisa tog på oss den dagen som jag fick ikväll =)
 
Tack för att du finns Linnea!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jättefina bilder verkligen!

2012-10-22 @ 11:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0