Tiden som varit..

Har mest jobbat och myst =)
Har fått upp den underbara julen här hemma.. allt utom granen den får vänta någon vecka ♥
Jag och Becca byggde ihop ett pepparkaks hus i går och hon blev såå nöjd, hon älskar julen lika mycket som sin mor =) 
 
Min läkare ringde i fredags och vi pratade lite om hur de känns nu och han berättade att jag troligtvis måste göra ännu en operation på min rygg.. måste byta ut den ända disken jag har i ländryggen till en protes.. Men ingen operationstid är inbokad och de är ej akut men för att få bort den huggande smärtan jag har så måste den så småningom bli av.
 
♥ Mina tankar går även till min äldsta syster som måste ligga på lassa i Umeå =( Hoppas du börjar må bättre snart älskade syster och att du får komma hem!! ♥
 
Nu blir de mys i soffan och ladda för imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jisses så du är flitig med julen....fast har ett minne av att du är jultokig :) ....här kan det komma upp ett par adventsljusstakat om man har tur.

Nej, vad säger du om ryggen??? Så tråkigt, usch så jag lider......hoppas dock att det såklart blir bättre när operationen nu blir av.

Kram

2012-11-28 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0