Sommar, sommar, sommar....

oj vilka underbara dagar vi haft =) Igår var de helt otroligt skönt ute.. Becca hade mor och far föräldrar dag på dagis och sedan var vi ute hela eftermiddagen och kvällen, middagen blev självklart utomhus =)







Idag har jag varit och tränat och handlat samt suttit ute =) fatta att de va 20 grader redan klockan 07.00?! 
Mellan träningen och handlingen hann jag förbi Brittan på frukost, tack vännen för pratstunden ♥
Sedan kom broder förbi på tacosmiddag och lite surr, alltid mycket trevligt!! Becca lyckades slockna i saccosäcken när hon skulle vänta på att Peder vilat klart, tror all utevistelse tagit knäcken på henne =)



Per jobbar övertid i natt så jag å Becca e ensamma... men jag hade snart tänkt att lägga mig så de går nog bara bra =) Imorgon ska Becca på sitt första barnkalas, Elias på gatan har fyllt år se hon och 3 till dagiskompisar e bjudna =) sedan kommer John, Emma och barnen på grillmiddag och kanske lite mello?! Måste ju få se om hon vinner =)
Har provat göra en ny efterrätt inför imorgon, hallonpannacotta paj, hoppas den smakar bra =) få se vad gästerna säger..

Hallonpannacottapaj

Ha de bra allihopa och så håller vi tummarna att vädret e lika bra imorgon!!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0