SOL!!

Oj vilka fin dag de var både igår och idag, helt underbart!! Vi har hunnit kratta gården och rensa i häcken och lagt dit ny bark, blev såå himla fint... Tack brorsan för att du fixade bark åt oss!! ♥

Nu får sommaren komma fullt ut!! Tränade på lassa igår i 2 timmar?! Shit, jag som varit en riktig hater när de gäller träning =) Fick träna styrke på matta och badgymnastik. Insåg att jag är ordentligt stel i ryggen, inte så konstigt egentligen när 15 av kotorna är stela =) vissa övningar på matta var bara att glömma, typ situps är kört =/
Tycker de e ganska intressant att träna i grupp och höra hur andra diskuterar sina smärtor efter deras operationer som för de flesta i min grupp e diskbråks operationer... och ganska kul att se deras reaktion när de såg mitt ärr i duschen =)

Idag har jag också tränat hos min sjukgymnast i stan men de blev bara 40 minuter idag =) Känner att ryggen blir starkare och starkare och jag har haft träningsvärk från hell men den tar jag sååå gärna istället för den andra smärtan..

Sedan hämtade jag Becca från dagis och de hade varit ute från 09.00 i morse och hade fått lyxen av hämtpizza till lunch i solen, måste verkligen säga att vi har ett toppendagis, de e såå himla gulliga allihop!!

När vi kom hem blev de mys och middag sedan kom Tim, Ellie och Monkan och umgicks och självklart blev de fika ikvälls solen, gud va jag älskar sommaren!! =)


Börjar komma något grönt i Beccas odlingar =)















KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0