Snart börjar allvaret...

snart är de dags för mig att börja om att jobba och de känns faktiskt helt okej, ska bli skönt att få rutiner och känna sig nyttig =)
Men den här sista månaden sprang iväg =)

I lördags hade jag turen att pappa och Frida tvättade alla mina fönster och mamma strök alla gardiner, de enda de ville ha som betalning va mat och vi bjöd på grillat =)

Igår hade vi utvecklingssamtal på dagis och de gått riktigt bra, efter de for jag och Becca till Robertsfors och syrran klippte, färgade och slingade mig så nu känner jag mig som en ny människa, de behövdes verkligen har inte klippt mig på typ ett år =)

Har också njutit av de underbara vädret vi haft, idag tvättade jag och Becca altanen och oljade in utemöblerna och i afton har hon varit ute och lekt hela kvällen =)
Hoppas alla andra haft de bra med!!






Nya frillan, e supernöjd =) Tack Åsa♥







KRAM




Kommentarer
Postat av: Linnea

Va fin du blev i håret! :-) sommarfräscht...

2012-05-22 @ 22:03:15
URL: http://firstbabyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0