Planteraren =)

Idag har de varit helt underbart väder =)
Har hunnit med att träna på förmiddagen och lämnat in bilen på hjulinställning. När jag kom hem hackade jag i den enda snöhögen vi har ikvar på gården och hoppas att den ryker imorgon =)
När jag hämtat Becca på dagis började vi småkratta men de e för blött än, men jag skulle vilja ha krattningen bortgjord innan jag börjar jobba, de e ju snart.. sista maj..
då har jag varit sjukskriven 8 månader och just nu känns min kropp riktigt okej, jag blir väldigt trött i ryggen om jag håller på för mycket och kan känna av högerbenet men de e inget om man tänker på hur ont jag hade innan andra operationen och bättre ska de bli =)
I afton fick lillgumman plantera lite frön, hon hade köpt nån typ av blomma och salladslök, vi får se vad de blir =) Hon går dit och tittar hela tiden och tror att de ska komma upp direkt, söt tjejen =)









Ha en skön tisdagskväll!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0