Operation igen..

Min läkare ringde igår och hade kollat på mina röntgenplåtar som jag tog i måndags och såg orsaken till att mitt ben och min höft är som den e. Tydligen ligger 2 skruvar för nära nervbanan i ryggraden så på onsdag den 28/3 åker jag till umeå igen för en ny öppning men du blir den bara mellan 10 och 15 centimeter =) och jag ska inte behöva stanna lika länge. Jag blev både glad och nervös när han ringde, man ville ju att de skulle vara något men de känns lite obehagligt att 2 skruvar har legat så nära min ryggmärg =(  Men efter denna operation kommer de ju kännas som en lyx om jag bli av med min smärta, tänk att kunna sitta en hel måltid med sin familj utan att känna att du måste ställa dig eller att köra bil utan att vara nervös för gupp. Kommer hålla er uppdaterade!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj nervöst med ny op fast skönt att du slipper ha ont sen"! Ska tänka på dig! Jag som tänkte föreslå att vi skulle ses i veckan men då passar det nog sen kram.

2012-03-25 @ 12:44:38
Postat av: Anonym

Skönt att få bli av med smärtan. Se även till att de drar åt de andra lösa skruvarna med :-)

2012-03-25 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0