Mellohelg!!

Hej alla =)
Har inte bloggat på länge men de beror på att jag mest legat, haft så himla ont i mitt ben att de har varit en sväng på akuten samt en akuttid på VC som resulterade i ny medicin samt remiss till en annan sjukgymnast. Medicinen hjälper litegrann men jag kan bara vara uppe korta stunder innan jag måste vila igen och att sitta de e rena pinan =( Har telefontid med Umeå nu i veckan, men de känns som jag måste fetglömma att börja om att jobba nu i April =(
Annars händer de inte så mycket, jag och Becca har försökt baka lite mellan vilningarna så vi har lite fika till kalaset i helgen, våran stor tjej blir ju 4 =) samt har jag följt lillan till tandis där blev de MVG+ på tänderna =) Självklart var de mello igår och de firade vi med grillat till middag och jäklars va gott de va =) Jag tycker definitivt att rätt låt vann, den låten kommer gå hett i sommar =)














Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig! Hoppas verkligen att det blir bättre så du slipper ha ont. Vi borde verkligen ta och ses snart. Jisses, snart börjar jag ju om att jobba. Iofs inte föränn aug men det smäller bara till :-)



Rebban har blivit så stor

2012-03-14 @ 14:24:39
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0