Jobb och en underbar tisdag kväll =)

Har jobbat väldigt mycke nu och har bara ikvar morgondagen och de känns sååå himla skönt med långledig helg =)
Helgen som varit har inneburit jobb och kompishäng. Både fredag och lördagskvällen tillbringades i Kåge. Becca fick sova i husvagn för första gången på lördag och hon hade haft de jättemysigt med farmor och farfar och farbror Ola =) De sovde på Byske camping.


Bild jag fick från farfars, detta var barn badrummet på campingen, riktigt fint!!

Måndagen hade både jag och Per eftermiddag så Becca fick vara med farfars och skulle få följa med och fika hos faster Åsa.. där visade Becca upp sin dåliga sida och lyssnade inte på något, förstår att hon är inne i en ordentlig trots ålder men att inte lyssna är något som vi inte tillåter.. så nu har vi kört med hårda regler, Becca lovade dyrt och heligt att verkligen lyssna och inte få utbrott när hon inte får sin vilja igenom.
Vi betämde att om hon inte lyssnade så skulle hon bli av med sina tuttar ( de är något hon verkligen älskar) Hade skött sig bra idag då hon var hemma med Per på förmiddagen och när jag hämtade henne på dagis så lyssnade hon inte på mig och fick ett utbrott, sagt och gjort, tuttarna rykte.
Hon blev väldigt ledsen men förstod att hon gjort fel och att hon inte skulle få ha sina älskade tuttar.
Efter de hade vi en jättemysig tisdags eftermiddag och kväll. Vi har varit ute sedan 17.00 i de underbara vädret och planterat alla våra fina sommarplantor =)


Jordgubbsplantor, gräslök och ruccola











När Becca skulle lägga sig ikväll blev de jobbigt när hon insåg att vi skulle hålla fast vid att hon inte skulle få tuttarna men skam den som ger sig, hon har somnat utan =)

Usch vad mammahjärtat far illa av att se henne ledsen men jag vet att de är bra att hålla fast vid de man sagt men jag hoppas denna trots ska gå över FORT!!
Hoppas alla andra också haft en toppenkväll med toppenväder!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så himla svårt med trotsåldern. Lycka till och hoppas att budskapet kommer fram. Bra att vara konsekvent, då vet hon att ni kommer att fullfölja era hot.

2012-06-13 @ 07:14:39
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0