Veckan som varit..

Har hunnit med mycket i veckan. For till Umeå i onsdags och träffade min läkare. Han tyckte ryggen såg riktigt fin ut men var lite orolig för en punkt i ländryggen som va riktigt öm då han tryckte, så jag skulle fara på vårdcentralen och ta en sänka då jag är kvitt från min förkylning. Håller tummarna på att de ej är något!!
Blev bjudna till grannarna på middag på onsdagskvällen och de va riktigt riktigt trevligt, slutade med att vi vandrade hem 04.00 på morgonen =)
 
 
 
Sedan har vi också hunnit med en sväng till stugan i Kattis, ett till bröllop och uppvakning av min mamma som fyllt 60 =)
Jag har också arbetat min första arbetsdag idag mellan 10-20 och de kändes kan jag lova =)
Men jobbar bara till på onsdag sedan är jag ledig en hel vecka. Då bär de av till systers stuga i Sikeå.
Här kommer lite blandade bilder från dagarna som varit.
 
 
Vårat smultronställe, skulle bara fått dit något vi kan sova i =)
 
 
 
Helena & Jimmy
 
Söta Max
 
 
Min mormor ♥
 
Första tårtan med 60 ljus =)
 
 
 
Mamma & Åsa
 
Peder & jag
 
Amanda & Wilma
 
 
 
 
 
Hela familjen Wiklund
 
Nu kallar sängen. Jobb i morgon också 8-16, Ha de bra!!
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0