Semester och Bröllop =)

Semestern rullar på, ikea resan va superkul och vi hade en toppenkväll =)
I lördags gifte sig min barndomskompis Linnea och jag hade äran att få vara hennes tärna.
Linnea va så himla vacker och hon och Jimmy såg så ofantligt lyckliga ut =)
Hela dagen gick så himla snabbt. Jag for till Linnea vid 09.00 och va med henne hela morgonen.
Hade tur som fick hjälp med håret av Malin och jag blev supernöjd!! Tack så mycket Malin!!!
Sedan blev de fototagning av duktiga Lisa, också en barndomsvän =)
Vigseln va klockan 15.00 och efter de begav vi oss med buss till Bureå. Hela kvällen/natten va toppen!!
♥Grattis till Linnea och Jimmy, ni är så himla fina!! ♥
 
De vackra brudparet och småtärnorna Nova & Iza
 
Jag, Linnea, Jimmy och Joel
 
 
Den vackra och goda tårtan som Johanna gjort
 
Bestman och brudtärna =)
 
Jag & Malin
 
Detta var några av bilderna som togs.
Ha en toppenkväll allesammans
Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder du har lagt ut:) Håller med dig fullständigt. Linnea och Jimmy var fantastiskt vackra och var så lyckliga i lördags. Jag är så glad att jag fick vara med och dela deras dag. Kul att du tyckte om frisyren. Ha en härlig vecka///Malin

2012-07-23 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0