Jobb och annat..

Har bara en dag till kvar på jobbet sedan är jag ledig igen =) Känns lite jobbigt att jobba när jag är så pass förkyld som jag är och min ländrygg spökar lite... har haft mera ont nu men jag tror och hoppas att de beror på förkylningen.
 
Min rygg just nu, Becca va fotograf =)
 
 
Delen av ärret som är från nacken och ner till bh:n är väldigt ljust och fint men den nedre delen är lite fulare men de e riktigt snyggt ändå =)
 
Har skaffat mig lite ny inredning hemma, alltid kul =) Köpt två små tavlor med text och ett väggord som passade perfekt på toaletten.
 
 
 
Nu blir de soffan en stund sedan kallar sängen och en förhoppningsvis hel natts sömn. Har vaknat lite till och från med host attacker. Hoppas alla andra har de toppen!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har det toppen! Tror du vi kan klämma in en dejt innan jag börjar om att jobba? Några få veckor kvar bara :-) Sally börjar inskolning 14/8. Hinner vi ses innan dess tro? Kram

2012-08-01 @ 12:00:08
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Vänsterutövaren

tjohooo!
Ännu ett väggord :-)
Per ringde och berättade den stora nyheten, han kunde knappt bärga sig att jag skulle få komma och se den :-) Underbart, underbart!

2012-08-02 @ 09:06:31
Postat av: Emma

Måndag passar bättre för oss. Jag ska klippa mig mitt på dagen på tisdag. Ska vi sikta på att ses på måndag då? :-) Var ju hundra år sen sist. Vad fin ryggen blir. Hoppas det läker ihop bra

2012-08-02 @ 13:08:41
URL: http://emsie.blogg.se
Postat av: Malin

Låter inte alls kul med förkylningen, men du har lyckats hitta fina tavlor och ett härligt toa-vägg-ord:) Ha en härlig helg!!!

2012-08-03 @ 21:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0