Lite förnying =)

Per tog hem ett gammalt bord av svärfars som legat i förrådet och tog ner stolarna som hörde till som vi haft på vindan, fick hjälp av Monkan att måla lite och köpte nytt tyg till stolsitsarna =) Blev riktigt nöjd med resultatet, samt att sambon kom på att ekbyrån skulle passa snyggt i köket och de gjorde den =) Blev stor förändring för väldigt liten penning =)





Lyckades ramla när jag lämnade Becca på dagis i morse, känns i kroppen kan jag säga =/ tycker inte om halkan. Ska till sjukgymnasten igen imorgon och ska till Umeå och träffa Dr Michell den 23/1 längtar faktiskt, har så många funderingar och tankar =) Vet inte vad jag ska säga om min smärta, tror den blivit lite bättre, men jag drar fortfarande ganska mycket till vänster när jag blir slut i kroppen. Vi skulle visst öka upp träningen rejält efter jag träffat min läkare. Hoppas alla har de bra!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0