Året som varit i bilder och lite text =)

JANUARI
Becca torr både på dagen och kvällen.





FEBRUARI





MARS

Becca besökte tandis samt fyllde 3 år =)







APRIL





MAJ

Sommaren kom och de blev varmt och skönt.









JUNI


Besök hos tremenningarna





Första doppet i havet på nationaldagen =)





Midsommaren firades i Piteå







Fest med jobbet på festivalonsdagen



JULI

Fest med kompisar på festivalen.







Monkans lilla Ellie föds den 10/7



Becca ritar sin första huvudfoting



Mycke bad på kågebadet och trevliga grillkvällar med kompisar





Burträsk markanden hanns med och besök i kära bygdsiljum samt ett 4H besök =)









Lite fiske och stugbesök i Kattis













AUGUSTI

Lycksele semster med familjen Lestander/Burman







Ännu mera bad och mys =)







Bak i bagarstugan i Krångfors





SEPTEMBER



Mysiga middagar med vänner









OKTOBER

Hela oktober bestod av operation och sjukhus vistelse medans Per fick vara duktig och sköta marktjänsten =)











NOVEMBER

Haft många fina runtomkring mig som hjälpt oss med både städ och Becca medans jag var som mest liggandes. November innebar också många mysiga middagar med vänner och julbestyr =)





























Gjorde även en hårförlägning =)



DECEMBER

Mera mys med vänner och familj samt en underbar jul och ett gott nytt år =)





Första snön kom



























Detta år har varit både underbart roligt och jobbigt med tanke på min operation. 2012 kan bara bli bättre, fortsätta med min sjukgymnastik och bli bättre i mitt ben och rygg samt umgås med min underbara familj och vänner!!
KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0