Helg med trevligheter =)

I fredags hade vi en hemma dag inomhus, hade så himla ont i kroppen och ville bara vila. Tur att Becca är duktig på att roa sig själv. Lördagen var desto trevligare, vi for på kalas hemma hos Iza som fyller 3 imorgon. Linnea hade varit duktig och baka en massa gott =) Sedan blev de hockey för killarna och vi tjejer mös med bebis och surrade. Blev hemmagjord pizza till middag och schlager på kvällen. En toppen lördag =)















Blev ganska sent på lördagsnatten innan vi var hemma så de var en trött Becca jag väckte i morse för vi skulle ju till kyrkan och lyssna på barnkören och hämta barnens bibel, snacka om att jag hade en taggad tjej hemma =)







När vi kom hem blev de att äta lite lunch och Becca lyckades göra illa sig tre gånger, ena gången fick hon sin nya bibel i tinningen, massa gråt sedan ramlade hon och slog näsan och pannan ordentligt i dörrkarmen och sedan när vi var påväg till bilen lyckades hon fälla mig och jag halverst ramlar på henne, min kära sambo undrar nog vad de e för fel på oss =) Blev tårta och middag i myckle och nu ikväll blir de bara lugnt, andas och ladda för en ny vecka!!


Aj aj på lillnäsan och pannan =(

Ha en skön söndag!! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0